Sunday, April 5, 2009

Please Mind the Gap

Bästä bassankerare, arvon matkustajat: Wellcome on board tai please mind the gap (jos saavutte tänne metrolla).

Matkablogi täyttää pian vuoden ja saa sen kunniaksi vihdoin oikean nimen, *viuh ja kräts*, kuohujuomaa pitkin näyttöä uuden alun kunniaksi!

Halpamatkat Sdn. Bhd. toivottaa siis teidät sydämmellisesti tervetulleeksi laivaan, lentokoneeseen, junaan, jalkapatikkaan ja kaikkiin muihinkin kulkuvälineisiin, jotka kuljettavat meitä seikkailusta toiseen.

Matkustamme sinne minne kaikki muutkin, mutta parhaamme mukaan eksymme matkalla, otamme oikoreittejä (jotka todellisuudessa ainoastaan pidentävät matkaa) ja ennen kaikkea syömme hyvin olimmepa matkalle itään tahi länteen, ylös vuorille tai syvälle kalojen ja korallien valtakuntaan.

Kapteeninanne tänään Eltsu, arkajalka seikkailija, joka kiukustuu nälkäisenä, mutta osoittaa yllättävää sitkeyttä tilanteen niin vaatiessa. Konetta ohjaa perämies Hartsa, aikamme Gary Grandi, vaeltaja, valokuvaa ja armoitettu kulinaristi. Pursereina kaksi kääpiömäyräkoiraa, joista ei ole merkittävästi hyötyä, mutta sitäkin enemmän hupia.

Ensimmäinen varsinainen pysähdyspaikkamme on Strasbourg, mutta sitä ennen, istukaa ja nautiskelkaa maisemista.




Elämä on tässä ja nyt.

5 comments:

Unknown said...

Mikä mainostoimisto teki brändäyksen ja millä aikataululla? Hyvältä näyttää ja kuulostaa. Varmaan oli kallis...

Anonymous said...

Jo vuosia kyseistä matkatoimistoa käyttäneenä (ja ensimmäisenä asiakkaana)voin vakuuttaa,että näillä matkoilla MIKÄÄN ei mene suunnitelmien mukaan.Uuno Turhapuron halpamatkat on tähän verrattuna luotettava..

Anonymous said...

siis tämä oli äidin näkemys

Meiju said...

Onnea 1-vuotiaalle :) Onko tiedossa matkatoimiston kutsuvierastilaisuutta? ;)

Meiju said...

Siis melkein 1-vuotiaalle ;)